Scaun Auto Rear Facing Axkid Minikid Red 9-25 kg

1,699.00lei

Scaun Auto Rear Facing Axkid Minikid Red 9-25 kg

1,699.00lei

Scaunul auto pentru copii Axkid Minikid este destinat călătoriei foarte confortabile cu spatele la sensul de deplasare în autoturisme mari și mici a copiilor pana la aproximativ 6 ani.

Scaunul auto este foarte compact grație designului inovator.

VTI – Testul Suedez de SigurantaMinikid poate fi instalat cu ajutorul centurii de siguranta in 3 puncte a masinii cu spatele la directia de mers pentru copii intre 9-25 kg.

Acest scaun auto este dotat cu un picior suport lung și o curea de atașare cu auto-strângere pentru siguranță optimă în autovehicul.

 

 

VTI – Testul Suedez de Siguranta

 

În stoc

Designul Axkid Minikid este destinat călătoriei foarte confortabile cu spatele la sensul de deplasare în autoturisme mari și mici. Scaunul auto este foarte compact grație designului inovator.

Scaunul auto este dotat cu un picior suport lung și o curea de atașare cu auto-strângere pentru siguranță optimă în autovehicul. Aceste curele permit o montare extrem de ușoară în mașină – doar apasati pe scaun înainte și înapoi până este fixat! Piciorul suport frontal este ajustabil permițând înclinarea scaunului astfel încât să fie pe măsura copilului.

Minikid este dotat cu un suport pentru gât cu auto-ajustare, care se adaptează înălțimii copilului, astfel încât copilul dumneavoastră să se bucure de cea mai sigură și confortabilă călătorie. Suportul pentru gât dispune și de o funcționalitate de blocare pe diferite inaltimi, care oferă un plus de confort pentru cei mai mici copii.

INFORMAȚII CONCRETE:

  • Montare a scaunului auto pe toate locurile din masina dotate cu centura de siguranță în trei puncte.
  • Ajustarea automată a suportului pentru gât și centura de siguranță interioară oferă copilului suport optim și siguranță maximă.
  • Funcționalitatea unică de mișcare permite atașarea scaunului printr-o simplă mișcare de apasare.
  • Protecțiile laterale înalte oferă siguranță ridicată în caz de coliziuni laterale.
  • Lungimea generoasă a piciorului suport permite montarea în toate tipurile de vehicule.
  • Cinci poziții de înclinare.
  • Husa poate fi spălată la mașină la 30° C.

Minikid este omologat conform ECE R44 rev 04, testul suedez de siguranta (PLUS TEST) și respecta standardul REACH.

Recenzii

  1. :

    Dupa lungi informari si documentari asupra alegerii scaunului perfect pt copilul nostru, ne-am oprit la MiniKid. De ce? Este rear-facing prelungit, a trecut testele de siguranta, se monteaza foarte usor, grad de inclinare in 5 puncte, tetiera reglabila pe verticala.
    Montat corect este foarte stabil si ofera copilului vizibilitate ridicata pe geam, chiar si luneta.
    Pt drumuri lungi, pt somn, scaunul tb înclinat inainte de a porni. Dupa ce e fixat, in timpul mersului nu se mai poate ajusta unghiul de inclinare.
    Per total suntem foarte incantati si multumiti de achizie.

  2. :

    Bebelul nostru este mandrul posesor al acestui scaun. Cand am inceput sa cautam un scaun am pus accent pe calitate si siguranta.
    Siguranta: ce pot spune din start este ca piata din Romania este incredibil de saraca pe segmentul acesta. Aproape nici un scaun de copii nu se ridica nici macar la standardele minime de siguranta din restul europei. Oricine poate verifica lucrul acesta cautand review-uri pe internet. Nu veti gasi niciodata scaunele de cateva sute de lei intr-un clasament realizat de ADAC de exemplu. Scaunele de la Axkid cred ca singurele care se gasesc pe piata noastra. Avantajele scaunelor cu spatele la directia de mers, sunt destul argumente pe internet: filmulete, teste, in mare, capul copilului fiind disproportionat mai mare fata de corp in comparatie cu cel al unui adult, este mult mai expus ranirii in caz de decelerare . In plus fata de alte scaune din clasa sa, acest scaun a trecut si testele de siguranta suedeze, care sunt peste cele europene. Pe principiul sigurantei am preferat sa platim ceva in plus si sa achizitionam scaunul.
    Calitatea: scaunul, din punct de vedere calitativ se prezinta foarte bine, materialele sunt de calitate, se imbina bine. Se vede diferenta fata de unul de la Careffour.
    Confort: bebele pare a sta bine in scaun. Pare a fi cam inclinat spre fata (adica spatele masinii). Mai ales daca bancheta este inclinata bebele sta cam aplecat spre fata, mai ales cand adoarme. Se justifica o „pana”, o piesa speciala care inalta fata scaunului si inclina scaunul pe spate. In plus piciorul scaunului este reglabil pe inaltime. Astfel se rezolva problema. Bebele nu a stat niciodata in brate in masina,asa ca nu e deranjat prea tare de mersul cu spatele.
    Ergonomia: prima montare nu e foarte usoara. probabil din exces de zel, constructorii si-au luat toate masurile de siguranta: se tine in centura, se sprijina printr-un picior telescopic pe podea, se sprijina in scaunul din fata si se prinde si cu doua chingi de scaunul din fata. Montarea chingilor de scunul din fata este farte greoaie si enervanta. Daca aveti doua masini si trebuie mutat scaunul poate da batai de cap. Cred ca se poate achizitiona un set suplimentar de chingi, se mai gasesc un soi de inele care se prind de sina scaunului. Noi am construit doua chingi cu niste catarame de la Dedeman pe care le-am montat pe a doua masina. Varianta cu Isofix cred este mai usor de montat.
    Ca o concluzie, este un scaun care cred ca merita banii, este de calitate si conform testelor, unu dintre cele mai bune din lume. Asta la un pret nu mult mai mare fata de ce mai gaseste pe piata.

  3. :

    Acum fix 4 ani am avut pt baietelul nostru primul scaun rear facing extins (adica pana la 18 kg, ~4 ani) aparut in Romania; am fost foarte fericiti cand l-am descoperit, pt ca citisem pe forumuri despre ele, le gaseam in afara tarii, dar nu as fi comandat ceva fara sa vad. Ca si Axkid, scaunul pe care l-am avut trecuse testul dur suplimentar suedez, si am fost f incantati in utilizarea lui.
    Vorbesc la trecut, pentru ca anii au zburat si i-a ramas cam mic, asa ca s-a pus problema achizitionarii unui alt scaun – dar care?
    Ca si Axkid, se monta foarte solid, cu centurile masinii (isofix nu aveam), cu picior in podea, cu inele de scaunul din fata si cu o bara spre canapea.
    Nu stiu daca a contat ca l-am pus de foarte mic cu spatele la sensul de mers, dar nu a refuzat niciodata si nu a cerut sa stea cu fata; a, da, mai cerea sa-l ducem in brate, dar nu pt ca nu i-ar fi fost comod scaunul, ci pentru ca se simtea mai liber fara centuri ?
    Principalul nostru criteriu pt care am ales rear facing? Siguranta. Dincolo de filmulete si de explicatii, e foarte logic, fizica de baza: stand cu spatele, la franarile bruste de la un impact capul copilului se duce pana la scaunul in care sta (deci cativa cm), stand cu fata capul i se duce… pana unde poate (si nu bland, ci smucit! ma infioara si acum sintagma „decapitare interna”).
    De-a lungul anilor am auzit toate ideile preconcepute clasice:
    – „dar nu vede, saracul!” Vede, si chiar mai bine, pt ca are 2 geamuri laterale si el + ditamai luneta, nu spatarul scaunului din fata
    – „nu are loc de picioare!” Sta ca un print, nici acum, la 4 ani, nu are picioarele inghesuite intre scaun si canapea; picioarele nu ii atarna in gol, ca la pozitia cu fata la sensul de mers / nu se chinuie sa le propteasca pe spatarul scaunului din fata, ci le are sprijinite deja. (Si daca nu i-ar fi comod ar spune, ne putem baza mereu pe ce simptome mentioneaza, e f atent.)
    – „nu il vad cand conduc!” Nu il vedem f bine nici cand sta cu fata, pt ca traficul este solicitant, sa fim realisti. In plus, exista oglinzi speciale cu care il vezi. Si, ca sa fiu chiar dura, ce e mai bine, sa il vezi cand zboara sau sa nu il vezi si sa il stii in siguranta?
    – „nu ma vede!” Nu, corect. Dar ma aude si e chiar mai aproape fizic de mine, ca sofer (la o adica intind mana si il ating, daca ar sta cu fata la sensul de mers nu as putea ajunge). Si e similar in carut, cel mai adesea sunt folosite modelele in care parintele sta in spatele copilului, si nu sunt stresati nici unul, nici celalalt – asa ca e o falsa problema si o iluzie a unui control.
    – „cat il mai tii asa?!?!” Cat de mult se poate. Si asa ajungem la cum de am cumparat noi Axkid Minikid:
    Acum 4 ani spuneam ca am cumparat primul scaun rear facing, de la alta firma, tot cu testul Plus trecut, cu limita de 18 kg.
    Acum 2 ani am cumparat o a doua masina si un al doilea scaun, de la aceeasi firma, tot rear facing, dar deja aparusera modelele cu limita de 25 de kg (yeee!). (Un al doilea scaun pt ca nu era realist sa mutam un singur scaun intre masini, prinderile fiind atat de laborioase, mai ales ca nu aveam isofix la prima masina.)
    Acum fiul nostru a atins limita la primul scaun, dar nu la kilograme (si de aceea e f aproape), ci la inaltime – nu mai incapea f bine sub tetiera, il strangea, iar ochii ii cam erau la marginea superioara a tetierei.
    [Multi consilieri recomanda gresit schimbarea scaunului cand varful capului depaseste marginea superioara a tetierei, si asa ajung copii prea mici in inaltator, pt ca acesta este scaunul de nivel urmator! Regula este valabila la scaunele puse cu fata la sensul de mers, la cele cu spatele regula este ca ochii sau varful urechilor sa fie mai jos sau cel mult in linie cu marginea superioara a tetierei. Similar la centuri – la scaunele cu fata la sensul de mers ele trebuie sa fie pe umarul copilului sau putin mai sus, la cele rear facing pe umarul copilului sau chiar putin mai jos, iar tetiera sa i se sprijine pe umeri, fara a-l apasa, durea.]
    Ce sa luam in locul scaunului care nu ii mai era bun???
    Deja scaun de la nivelul urmator, adica cu fata la sensul de mers, tipul inaltator cu spatar? Prea sta bine cu spatele, nu vroiam sa il intorc.
    Scaun ca in masina nr 2? Da si nu, pt ca diferenta de inaltime intre ele este de doar 2 cm pt tors (distanta intre sezut si marginea inferioara a tetierei), deci l-ar fi tinut f putin, 1 an, poate putin mai mult?
    [Per ansamblu copilul poate creste mai mult de 2 cm cat e diferenta, pentru ca sunt 2 cm la tors, dar ii cresc si capul si picioarele, deci vorbim de cel putin 6 cm ca inaltime totala, de aici cel putin 1 an.]
    Cautand pe internet, am gasit intamplator, dar cu bucurie, ca intre timp au sosit si pe piata romaneasca si alti 2 producatori mari si premiati. Am masurat scaune de la ambii (tot cu limita de 25 kg), dar unul era identic ca inaltime maxima pt tors cu ce aveam si noi.
    Al doilea, Axkid, avea 42 de cm pt tors, nu 40 ca celelalate cu limita de 25 kg (~5-6 ani), si nu 38 ca ce ne ramasese mic.
    Asta mi-a confirmat ceea ce citisem deja de acum 4 ani despre Axkid Minikid, ca este bun pentru copii cu torsul mai lung (mai inalti, dar pot exista si copii inalti si lungi in picioare, care incap f bine si in modelele de 40 cm).
    L-am cumparat si nu regret deloc 🙂
    Plusurile derivate din faptul ca este rear facing sunt deja clare, zic eu, si le stiam de la ce avusesem.
    E lucrat calitativ si el, din nou nota buna.
    Se monteaza simplu, desi are multe elemente de siguranta. Poate nu simplu e cuvantul, ci clar (dureaza ceva, nu termini in 2 minute, dar etapele sunt clar explicate).
    Diferente fata de ce am experimentat pana acum:
    * duc putin lipsa barei care se proptea in canapea, dar daca a trecut testul Plus, inseamna ca nu e chiar necesara
    * duc putin lipsa magnetilor de pe lateralele scaunului, in care se prindeau centurile, si nu se aseza copilul pe ele cand il puneam in scaun
    * la scaunul anterior se puteau regla in mers pozitiile de inclinare, ceea ce era bine daca langa copil statea un adult si inutil daca singurul adult era soferul (ori opream si il inclinam, daca adormea; ori puneam de la inceput scaunul pe pozitia cea mai inclinata, banuind ca va adormi).
    La Axkid se stabileste pozitia inainte sa strangi complet centurile, ceea ce mi s-a parut un minus acum 4 ani cand am aflat de el, dar acum l-am pus pur si simplu pe cea mai inclinata pozitie + pana speciala, accesoriu. S-a plans putin cand era treaz ca e prea pe spate (comparativ cu ce era obisnuit), dar cand a adormit m-am bucurat ca era asa 🙂
    (Si unghiul a fost f bun, pt ca nu i-a cazut deloc capul in somn, indiferent ce viraje am luat sau ce frane am pus, ceea ce fara pana speciala se mai intampla. Nu stiu exact cum sa masor ca nu am depasit cele 37 de grade recomandate pt siguranta 🙁 )
    * reglarea centurilor si a tetierei e ff simpla, o joaca de copil! Am ales sa ii reglez tetiera si sa o blochez in acea pozitie, nu sa trag de ea mereu, dar indiferent la care varianta am apelat, am tras ff usor (la scaunul anterior trageam cu forta, ca sa ma asigur ca centurile sunt suficient de stranse, cat sa nu le pot ciupi intre degetul mare si aratator)
    In concluzie, suntem foarte fericiti ca am amanat cu cel putin 2 ani momentul trecerii la scaun de urmatorul tip si ca am putut alege Axkid!

  4. (proprietar verificat):

    Este un scaun foarte usor de instalat, nu ai cum sa dai gres, manualul e foarte clar, nu sunt lucruri neclare. Dupa instalare sta super bine, nu misca decat mm, nu cm 🙂
    Materialul husei este de o calitate foarte buna.
    Are husa de vara, inca nu am probat-o dar dupa ce o incercam revin cu feedback. Sunt multe scaune care nu au husa si trebuie sa iei una universala, care nu e testata cu scaunul si nici nu ai de unde sa stii daca va sta ok.
    Copilul meu sta foarte bine, initial a avut Joie Stages si pozitia la joie stages era mai culcata, si nu i-a placut in minikid, dar s-a obisnuit si nu mai vrea sa il schimbe.
    La ultimul drum lung a facut schimb cu sora ei britax two way elite si a spus ca minikid e mult mai confortabil.
    are protectie laterala foarte buna, parca ar imbratisa copilul acest scaun.
    E foarte fain ca are pana, pentru masinile care au spatiu sa il instalezi mai inclinat,
    Imi place foarte mult ca e un scaun compact si incape in masina noastra care nu este foarte spatioasa.
    Reglarea centurilor e un avantaj mai ales cand ai 2 copii si mai schimbi scaunele intre ele, Fetita mica imi cerea de multe ori sa stea in scaunul surorii cand mergeam dupa ea la gradi, apoi de la gradinita acasa venea fiecare in scaunul ei, si pentru aceasta nu trebuia sa reglez nimic.
    Este un scaun scump, dar merita cu varf si indesat investitia: A trecut testul Swedish Plus Test, cel mai strict test care exista si poate fi folosit pana la 120 cm. fetita mea are 110cm la 4.10 ani si inca incape foarte bine in el, are loc sa mai creasca.
    L-am cumparat acum un an si nu regret decizia.

  5. :

    Calitatea si performanțele produsului sunt incontestabile. Pentru noi au contat foarte mult doua aspecte in alegerea Axkid: accesibilitatea – montarea scaunului direct pe mașina înainte de achiziție, cu instrucțiuni pas cu pas din partea consilierului Axkid – si feedback-ul din partea fetitei noastre – a adormit imediat ce am asezat-o pe scaun. Minikid a fost alegerea noastră pentru ca este compatibil cu criteriile tehnice, in primul rând: montare accesibila deși cu multe elemente de siguranța, stabil – corect montat e una cu mașina, potrivit pentru Skoda Octavia, confortabil pentru fetița. Produsele Axkid se recomanda singure, din punctul meu de vedere. Recomandam si mulțumim consilierilor Axkid ( Doamna Maria si soțul dânsei) pentru disponibilitate, deschidere si informare.

  6. (proprietar verificat):

    Acum aproximativ 18luni, dupa o documentare temeinica si cautari indelungate am luat decizia de cumpara un scaun auto Rear Facing pentru fetita noastra de 6 luni. Scaunul in cauza indeplinea toate criteriile de siguranta (test Adac +testul suedez pentru versiunea doar cu rear facing) si in plus oferea si posibilitatea de fi instalat cu fata la directia de mers. Acest scaun insa poate fi folosit pana la 18kg sau 105cm, sau aproximativ 4 ani. Odata cu nasterea celei de-a doua fetite, am considerat ca ar fi mai bine sa le tinem pe amandoua (acum 3 luni si respectiv 24luni ) in scaune auto Rear Facing cat mai mult timp, iar pentru asta aveam nevoie de un scaun care sa poate fi folosit pana la 5-6 ani sau 125cm.
    Astfel am ajuns la Axkid Minikid, un scaun compact care se instaleaza in centuri, un scaun care de asemenea indeplineste criterii stricte de siguranta (testul plus suedez), poate fi folosit pana la 5-6ani sau 125cm.
    Materialele din care este facut Axkid Minikid sunt calitative si placute la atingere. Instalarea a durat ceva timp, dar odata instalat scaunul devine parte din masina. Evident in acest sens tutorialele video disponibile sunt de mare ajutor. Axkid Minikid este echipat cu un tip de centuri, care se strang singure prin balansarea scaunului stanga-dreapta pana in momentul in care scaunul este fixat pe pozitie. Scaunul este dotat si cu un picior de sprijin care se fixeaza in podeaua masinii. Axkid Minikid are 5 pozitii de inclinare care se aleg in momentul instalarii scaunului. De asemenea are protectii laterale mari, la nivelul capului. Pentru masinile cu bancheta spate foarte inclinata, cum este si cazul nostru, se poate folosi o pana de inclinare pentru a obitine inclinatia dorita. Tetiera este reglabila in functie de inaltimea copilului iar centurile se ajusteaza in functie de cum reglezi tetiera. In felul acesta centurile se aseaza mereu perfect pe umerii copilului.
    Avand in vedere perdioada potentiala indelungata de utilizare, Axkid Minikid ofera un raport foarte bun value-for-money.
    Multumiri repezentatilor Axkid Ro (Maria) pentru timpul acordat si pentru sfaturile folositoare.
    Cristi

Adaugă un comentariu

Adaugă un comentariu